Tuesday, January 18, 2011

Stress!!

16/1/2011

Pagi ahad bangun-bangun jer aku dah terkejut dengar bunyi rumah tengah dikemas. Oh, hari nie feroz nak datang rumah. Patutla mama dengan abah beria mengemas dengan mop rumah. I was so impress. Mama start masak dari pukul 9 pagi and dia kuarkan banyak pinggan mangkuk baru. I was so suprised.

Tepat pukul 11 feroz tunjuk jalan kat dia. But then before that he asked me to accompany him to buy fruits. Aku ingat beli buah sikit jer tapi rupa-rupanya banyak giler (nak ambik hatila tue). I was really impress with what he did. Sampai jer rumah dekat 2 jam lebih dia kat umah berborak2. Aku rasa dia ok sangat2.




















18/1/2011

Hari nie pulak kat office aku x tahu kenapa jiwa aku dah xde kat situ. Yea, pengetua dah bertukar tapi aku tension bila HOA asyik buat muka sarcastic bila bercakap dengan orang. Ko ingat ko bagus sangat ke? Mcmla aku x tahu yang ko tanda kertas macammana. Student pun banyak complaint pasal ko and the best part is the called u MADONNA sbb berlagak DIVA!!

Tiba-tiba hari nie ada pertukaran tempat duduk kat pejabat. Apsal tetiba nak kena ada pertukaran pulak? Apa motif? Fine, aku x heran pun. Letakla kat mana2 pun. X kisah!!

Jujur-sejujurnya, aku dah xnak kerja kat situ. Kalau diikutkan hati nak ajer aku berenti terus. Tapi disebabkan aku x dapat kerja lain lagi tue yang aku masih lagi kerja kat situ.



0 comments:

Post a Comment