Saturday, March 30, 2013

Oops..Lama betul x update.

It has been one month since the last post. There are many ups and down in just one month. Laughter, happiness, sadness, depression in just one month. Life is not easy. 

Emm, apa nak cakap yea? Alhamdulillah sangat-sangat sebab akhirnya kadar prolactin turun. Akhirnya tuhan makbulkan doa kami. Tapi dalam masa yang sama ada sedikit kesedihan juga kerana kawan sepejabat yang kahwin lagi lambat sudah pun mengandung. Xdela rasa cemburu tapi gembira pada mereka. Alhamdulillah rezeki mereka cepat. 

Nak kata aku x tertekan dengan keadaan sekarang tipula, mestilah tertekan tapi aku cuba sedaya upaya aku untuk menunjukkan yang aku x tertekan. Tidak sama sekali aku tunjukkan itu semua pada orang lain. Itu prinsip aku. Biarlah kekecewaan itu aku tanggung sendiri. 

Kla, nanti aku update lagi k. Nak layan tengok fear factor..hiks

Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment