Friday, August 24, 2012

Isi dalam beg

Selamat HAri Raya Aidilfitri :). Hari nie hari ke enam kita beraya. Pejam celik Pejam Celik sekejap jer berpuasa. Tahun nie first time sambut bulan puasa dengan suami. Memang ke lautla gayanya. First time bangun pukul 4.30 pagi sediakan sahur walaupun kadang-kadang makan roti jer..hehe. Barulah aku tahu pengorbanan mama bangun pagi untuk sediakan sahur untuk keluarga. Eh, dah terkeluar dari tajuk pulak. Yang tue nanti kita masuk post lain k.


Sama macam wanita-wanita lain di luar sana, handbag merupakan satu kemestian setiap kali keluar rumah. Kalau xde handbag x hidup kami. Walaupun dalam beg nie macam-macam ada tapi kami masih mampu bawak hanbag kami..hehe.



Handbag aku mesti ada handbag organizer kalau x mengagau nak cari barang. Kunci kereta & rumah tah kemana, dompet tah kemana. Apa yang ada dalam handbag aku? Jom tengok.

Tissue wajib ada. Dah ada resdung, mestila kena ada tissue. Kalau x bersin nnt nak lap hingus kat mana? hehe.. 

ZA hydra mist untuk freshkan muka dan dettol sanitizer. Dalam beg mesti ada dettol sanitizer. Sekarang aku pakai yang spray sebab kalau g tandas awam jenis duduk aku spray dulu kat tmpt duduk tue. Geli k. Kalau xde sanitizer aku sanggup letak tissue.


Compact powder, Perfume dan Mint. 


Vicks, lip gloss, lip balm dan yang paling penting mesti ada rhinocort untuk resdung. Dibuatnya kena resdung teruk sekali sedut terus elok. 


Last sekali mesti ada ipad, sebab kalau boring dlaam train bolehla main ipad. 

Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment