Wednesday, March 23, 2011

Berbaloi ke x?

Hari nie rasanya macam hari penat sedunia. Macam-macam benda nak kena kejar. Itu kita abaikan dulu. Nie nak citer pasal berbaloi ke x macam tajuk kat atas. Tiap-tiap hari aku bangun pukul 6.30 pagi dan bersiap g kerja. Dalam pukul 7.10 kuar rumah nak g stesen komuter. Ada dua jalan nak g stesen komuter nie, satu kena ikut jalan utama kajang dan lalu depan 3 buah sekolah. Satu lagi kena pusing jauh lalu highway. Kalau lalu ikutt jalan mana-mana sekalipun mesti akan tersekat traffic jam untuk jalan menuju ke stesen komuter. Kalau aku kuar pukul 7.00 pagi sekalipun mesti akan sampai pukul 7.35. kalau kuar pukul 7.30 akan sampai pukul 7.40. Mana satu yang berbaloi? Dahla sampai awal parking dah xde...Kecewa disitu. Adakah kena kuar pukul 6.45 pagi? isk2...

Ini baru baris hadapan ek..

Pukul 7.35 parking dah sampai hujung jalan ek. Jauh gak nak jalan. Sedih.

Lepas habis buat "kerja" kami g makan di ayam penyet gombak!! Time niee orang x ramai lagi, kami beruda jer dalam kedai.

Terung berlado.. Sedap. RM4 jer.

Niat di hati nak makan ikan bakar tapi x start lagi, so makanla pecal lele.. RM6.90. Ikan tue sangat besar. Sambal tue terbaikla. Tapi makan nie x bagi sup ek, yang dibaginya hanyalah kicap manis ABC..Dapdap.

Erk, alhamdulillah..hehe

Lepas makan kat ayam penyet kitaorang g ambik kawan pas tue bwak diaorang g makan kat kedai "makcik kedah @ mawar tomyam" Kedai tue banyak giler lauk tapi disebabkan perut aku dah kenyang, pandang lauk pun x hingin.

Walaupun kami x berdua x makan dan hanyalah melihat kawan kami makan, kami teruja melihat makcik sebelah makan lai chi kang, so apa lagi orderla. Untuk harga RM3.50 isinya terlampau banyak. Siap ada buah peach lagi.

Tengokla isi dalam lai chi kang tue, banyak kan? Berbaloi x bayar RM3.50? Memang berbaloila...hahaha.
Tuan bancuh lai chi kang sedap. Time datang tue aku tengok xde orang, aku tanya kawan aku kita kena bancuh sendirike lai chi kang...hehe. Nsb baik x g bancuh sendiri. Kalau bancuh sendiri mmg aku letak yang aku suka banyak2 jerla...hehe. Memang berbaloi!! hehe

0 comments:

Post a Comment