Thursday, March 31, 2011

Jatuh lagi

Aku x tahula aku nie ada masalah keseimbangan atau memang cemerkap. Kebarangkalian untuk aku jatuh setiap 3 bulan sekali adalah amat tinggi. Jatuh setiap bulan tue selalu (jatuh yang x sakitla), jatuh setiap 3 bulan sekali sampai MC tue pun dah kerap. Kalau aku pakai wedges sengal tue mmg selalula aku jatuh.

First time aku jatuh teruk adalah last year. Mmg teruk ok. Jatuh kat landasan keretapi. Nak turun dari train ekspress ke landasan kat klsentral, sekali x perasan ada lubang dalam train tue ambik ko terjatuh diantara landasan dan train. Nsb baik ada orang sambut kalau x mahu aku terperosok dekat landasan. Lebam x payah citerla, siap kena jumpa doktor. Esoknya aku MC.

Hari nie jatuh lagi..isk2. Dengan kasut yang sama pulak tue. Tengah jalan nak g parking kat stesen komuter Kajang sekali entah kenapa hilang keseimbangan terus terjatuh lutut kanan dulu mencecah jalan tar. Menangis aku kat situ. Menangis sebab sakit + malu. Bangun cepat2 pastue terus jalan g kereta, dah x pandang orang kat belakang. Pedulik apa orang gelak ke x..hehe. Sampai jer kat kereta tengok lutut dah kuar darah + lebam. Sekarang nie pun x leh gerak sangat. Aku yang nak kena mandi bunga ke @ kasut nie yang nak kena mandi bunga? Asal pakai jer mesti jatuh.

0 comments:

Post a Comment