Tuesday, May 3, 2011

Dewan @ surau @ padang

Semalam berbincang dengan mama & abah nak buat majlis kat mana. Perancangan pertama nak buat dekat dewan GMI tapi x dapat sebab dah ramai orng booking. Mama nak buat kat dewan kat putrajaya tapi abah x setuju sebab takut orang kampung x tahu jalan nak kesana. Abah cakap pilihan terakhir buat kat surau sebelah rumah. Aku bukan x suka buat kat surau sebelah rumah tue, luas memangla luas tapi kalau hujan lebat kawasan tue akan penuh dengan lecak. Mama pun x beberapa setuju sangat buat kat surau tapi kalau dah xde pilihan lain kat situ jerla majlis akan diadakan.

Semalam aku ada dapat info yang dewan di lembaga lebuhraya malaysia boleh disewa untuk majlis perkahwinan. Terus aku bagitahu dekat mama & abah, abah cakap hari nie abah try call untuk buat reservation. Harap2la dapat. Dewan untuk disewa sehari RM1000 fully aircond. Harap-harapla tarikh yang aku kawen tue dewan tue available.

Surau sebelah rumah

Dewan LLM

Update : Baru jer lepas tanya mama pasal dewan. Mama cakap abah ada call person in charge tapi PIC nie cakap dewan tue x disewa untuk setahun. Tapi aku rasa pelik sebab kawan aku ada yang akan buat majlis kat dewan LLM hujung bulan nie, tapi kenapa pulak PIC tue cakap dewan tidak disewa pulak. Dengan penuh kemarahan aku terus tanya kawan aku, dia cakap kalau kol diaorng malas nak layan tapi kalau pergi teru ske LLM senang sikit. Boleh pulak mcm tue.

0 comments:

Post a Comment