Thursday, May 12, 2011

Garden Restaurant, Mid valley

Tujuan asal keluar adalah untuk sesi menonton Fast & furios 5 di GSC midvalley. Sampai jer kaunter tengok seat yang tinggal hanyalah dekat row depan. Terus cancel dan bergerak ke GCS signatures yang terletak di garden tapi hampa sekali lagi sebab dan terlepas waktu tayangan. Tukar plan tengok wayang. Aku ada suggest kat member2 aku nk karaoke, tapi diaorng xnak. So, option paling last adalah window shopping dan makan.

Waktu jalan nak ke mid valley kami singgah makan kat Restaurant Garden. Garden nie ala2 macam fullhouse. Makanan pun lebih kurang sama jer dengan fullhouse. Cuma yang nie ada piano kat tengah2 restoren dan waktu petang biasanya akan ada orang memainkan piano. Garden nie ada cawangan kat alamanda, sunway, the curve, OU.

Pintu gerbang Garden Restoren

Teriyaki chicken : Sedap tapi portion besar. Oh, nie bukan aku punya tapi sempat rasa kawan aku punya. Teriyaki chicken nie set dengan ice lemon tea. Harga RM16.90. Kalau nak soup kena add on RM2.00. (Oh, kenapa kalau set makanan air mesti ice lemon tea? Xde air lain ke?)

Nak tahu apa yang aku makan? Aku minum air jer. Watermelon juice RM9.90. Mahal tapi sedap sangat. Ada jelly kat dalam...huhu.

Tangga untuk naik ke tingkat atas.

Ruang untuk bermain piano

Lampu jalan

Muka yang pucat + mata lebam + kepenatan. Dah berapa hari x cukup tido.

Orang cakap aku kurus tapi aku x rasa kurus pun.

0 comments:

Post a Comment