Thursday, June 2, 2011

Pilihan hati


Pagi tadi pergi ke butik pengantin + catering dengan parents. Niat dihati nak terus book mana yang berkenan. Mom and dad dah berbincang tadi so kami buat keputusaan nak booking sahaja di tempat nie. Pakej yang ditawarkan sangat menarik. Tapi yang lebih menarik perhatian aku adalah baju pengantin nie... Suka giler aku tengok baju nie. Mama nak aku pakai songket, tapi aku xnak. Panas wooo pakai songket.... First choice aku sekarang adalah baju nie.

Untuk pelamin pulak aku berkenan dengan pelamin kat bawah nie. Simple sangat2. Buat kat rumah jer pun, x perlu pelamin grand2.. Yang penting boleh tangkap gambar jer dah cukup...



Tinggal lagi berapa bulan jer lagi. Adoi, banyak betul persiapan yang x buat lagi. Nak kena kejar dgn full speed nie.



0 comments:

Post a Comment