Sunday, July 24, 2011

Bestnya orang cucikan rambut

Sejak akhir-akhir nie aku perasan yang rambut aku sangat banyak gugur. Gugur yang kadang-kadang menyebabkan aku jadi panik kepala botak. Rambut pun kurang bermaya macam dulu. Bili difikir-fikirkan balik dah dekat 6 bulan aku x g potong rambut dan buat treatment. Semalam aku dah tekad, kena gak g saloon rambut bagi orang tue buat treatment. Aku suka pergi Hairven kat Alamanda untuk buat rambut sebab stylist kat situ pandai cuci rambut. Bukan saja cuci tapi siap bagi urutan di leher.

Sampai jer kat Hairven aku terus suh stylist tue cuci, gunting, blow dan buat treatment. Treatment apa aku pilih?Treatment untuk keguguran rambut. Waktu dia tengah cucikan rambut tue rasa macam nak tertido-tido sebab sedap sangat...hehe. Adala dalam 10 - 15 minit untuk cucikan rambut. Pas habis treatment + cuci, aku mintak dia trimkan sikit rambut sebab dah terlampau panjang tapi macam menyesal jer trim rambut baik potong terus rambut.



0 comments:

Post a Comment