Thursday, July 7, 2011

Kasut oh kasut

Semalam aku dengan Mr. Boyfriend membeli barang hantaran. Walaupun awal lagi tapi kami membeli sebab tengah sale. Keluar rumah dari pukul 11.45 pagi sampai rumah pukul 10.30 malam. Kepenatan mengharungi jam + kepenatan berjalan 4 shopping complex. Yup 4 shopping complex. Sogo - midv - garden - sunway piramid. Tapi x semua barang hantaran kami dapat beli. Penat sampai x dapat nak berfikir, pilihan pulak banyak sangat. Pening2. Kena cari kasut sahaja untuk Mr. F and for me kena cari kasut + makeup set + perfume set. Sebenarnya kalau ikutkan hati aku xnak kasut tapi Mr. F nak gak beli kasut. Ikutkan hati nak aja aku ambik vincci tapi dia x mau. Dia nak gak beli yang elok sikit. Aish...pening wei. Tue belum lagi makeup dan perfume set. Aigoo..pening2.

Sebenarnya dah tengok gak pilihan kasut yang diminati dekat web brand2 tertentu. Tapi apsal g cari kat kedai xde pulak. Geram pun ada gak. Dari segi harga xnakla beli sampai RM150++ ke atas sebab kasut jer kot, beli mahal - mahal letak kat kaki gak. Brand x kisah sangat yang penting kualiti. For me, nak beli satu kasut tue kena yang boleh digunakan selalu dan cantik.


Kasut dari Charles & keith. Lawa tapi Mr. F cakap tinggi sangat heelsnya. X sesuai. Ok, menurut perintah x ambikla design di atas.

Yang nie pulak brand Tiamo. Sebenarnya ikutkan kata hati nak ambik wedges @ flat tapi kalau ambik flat sesuai ke nak letak kat dulang hantaran. Mr. F pun x berapa setuju dengan pilihan yang ini.. Pening2.

Inilah yang menarik perhatian aku. Lawa sangat2 kalernya. Dari brand Aldo tapi heelnya mak aii, mencengkam jiwa nak pakai nie. Lagila x dapat approval!! hahaha...

Susah betulla nak cari kasut untuk hantaran nie. Mana nak cari nie.. Pening2. Itu baru kasut aku, part kasut Mr. F belum lagi. Dia pun tgh pening nak cari yang mana satu. Yang penting jangan beli jenama crocs dahla. X sesuai ok nak dijadikan hantaran.

4 comments:

FRSR said...

beb.aku pun cerewer gak bab2 kasut ni.ko try g parkson mv ke mane eh aku tak ingat.cari brand jane shilton.price,design and heel height mmg ok.

Sarah said...

Mv ada parkson ek? Kat mana? Aku tahu metrojaya dgn jj jer.. Brand jane shilton. noted. Thanks beb for the info.

balkhis said...

lawa2 semua kasut tu...
tapi yang penting kene beli kasut yang akak berkenan & akan pakai lepas kawen nnti...

FRSR said...

eh twit.aku tak ingat parkson mane.tp jane shiltonla dlm parkson

Post a Comment