Sunday, July 3, 2011

X Gentleman Langsung

Kejadian nie berlaku semalam di Sunway Piramid pada pukul 3.45 petang. Habis jer aku dengan adik aku berjalan-jalan di sunway piramid kami pun g ambik kereta di basement parking. Masa nak ke parking tue memang kereta tengah banyak cari parking. Masuk jer kereta aku ada nampak ada kereta tengah tunggu aku kuar sebab nak ambik parking aku. Start enjin keluar dari parking lot adik aku perasan yang orang tadi hon dan tunjuk something kat kereta. Aku pun berentila, orang tue cakap tayar kereta pancit dan dia suruh aku kuar terus dari parking lot. Aku pun kuarla dari parking lot dan bentikan kereta kat tepi.

Orang tadi tue terus masuk parking. Aku ingat dia nak datang tolong tukarkan tayar, sekali dia dengan bini dia blah macam tue aja biarkan aku dengan kereta aku. Serius shit waktu tue aku memang bengang sangat2. Ko suruh aku keluar dari parking lot semata2 nak parking aku pastue blah mcm tue aja. Mmg bukan lelaki gentleman dan perempuan tue pulak mmg xde hati perut. Ko boleh biarkan laki ko tngglkan perempuan lain yg tgh dalam kesusahan. Time tue aku dah bengang pastue aku terus cakap kat adik aku suh jaga kereta dan aku g cari polis bantuan sunway, nasib baikla diaorng ada boleh tolong. Special thanks go to them.

Sampai sekarang bila diingat balik perangai perempuan dan lelaki tue aku rasa sakit hati gila2, tapi xdela sampai aku pecahkan kereta @ calarkan kereta @ pancitkan tayar. Sebab aku tahu, satu hari nanti dia @ bini dia akan dapat benda yang sama @ lebih teruk dari aku dapat. Oo, yang xnak tolong tue bangsa sendiri iaitu orang melayu sendiri dan berperwatakan baik.

0 comments:

Post a Comment