Wednesday, December 7, 2011

Hari Untuk Bersukan!!

Pada 23 November 2011, kolej ada mengadakan hari sukan untuk student. Acara sukan bermula teat pukul 9 dan berakhir pada pukul 3 petang. Tapi kami semua kena ada disana sebelum pukul 8 pagi. Hujan renyai2 di pagi hari menyebabkan aku sukar untuk bangun tidor tapi aku kuatkan gak hati utk bangun, kalau x memang sure punyala terlambat. Nasib baikla jalan nak ke pusat sukan DBKL x jammed kalau x pening gak. 

Ada 4 acara yang dipertandingkan pada hari tue, antaranya ialah futsal, badminton, bola tampar dan bola jaring. Xde satu pun antara acara tue dimenangi oleh mentee aku..hehe. Xperla, yang penting usaha dan masuk pertandingan...muahahaha. 

Kami berdua adalah antara orang terawal sampai di pusat sukan DBKL. Tengah bosan menunggu semua orang jadi kami pun tangkap gambar sambil melompat tapi kamera gegar....muahahaha. Oh, baju yang aku pakai tue dah xleh pakai dah sebab kaler baju lain turun dan kena ke baju tue... Sedih wei!! isk2



Sebelum acara bermula sesi taklimat diberikan

Bersama mentee-mentee kesayangan

Selain daripada bersukan, aku pun ada buat jualan mihun goreng + air mineral. 

Dan ini adalah pesaing kami.. Kami bersaing menerusi pasaran persaingan sempurna..hehe






Habis jer event sukan, aku terus ambik adik kat mid valley dan bergegas ke Alamanda Putrajaya. Niat di hati sebenarnya nak ke mid valley tapi memandangkan parking penuh dan traffic jammed terus cancel ke mid valley. Sampai alamanda terus singgah makan di nando's..



Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment