Monday, January 30, 2012

Boling, memanah dan gol!!!

Selaku Pengerusi Kelab Staff aku diwajibkan mengadakan aktiviti staff setiap bulan bermula tahun 2012. Aktiviti Staff pertama untuk bulan Januari diadakan pada hari sabtu 14/1/2012 bertempatt di Ampang Superbowl Times Square. Aku suka main kat sini sebab x ramai orang kalau dibandingkan dengan Bowling Mid valley. Staff dipecahkan kepada 6 kumpulan dan dibahagikan kepada 6 warna yang berbeza.. AKu masuk kumpulan purple dan dengan bangganya aku mengatakan kami kalah pada tarikh itu. Tapi yang paling best sekali aku orang no.2 paling akhir bagi kategori individu..haha. Sorry, i x suka main bowling...hehe. Setiap kali main sekali jerla aku strike yang lain semua ke longkang. Gaya dah cantik tapi masuk longkang gak..hehe.




Habis jer main bowling nampak pulak ada tempat memanah. Apa lagi singgahla kat sana untuk mencuba nasib. Manala tahu kalau x pandai main bowling mesi pandai memanah. Rupa-rupanya sama jer, orang lain memanah pakai dewasa punya alat panah aku pakai kanak-kanak punya..hehe. Orang lain memanah kena kat tempat yang harus dipanah, aku memanah pulak kena kat dinding..haha. Best main memanah nie selain murah diaorng pun ajar macammana nak main. Tapi aku still x pandai nak main..hehe. Oh, kat sini ada pakej, x ingat pulak harganya. Yang paling murah kalau x silap RM10 untuk 12 arrow kot. 



Gaya jer lebih tapi hampeh. X reti main gak..haha.


Jalan-jalan terserempak pulak dengan maskot nie so apa lagi tangkapla gambar. Habis jer main kami pun jalan-jalan cuci mata tengok kedai kat times square. Times Square nie bukan kecik nak berjalan setiap tingkat jangan harapla. Ponat makcik. Bila penat carila tempat makan, nie pun masalah gak. Kedai semua penuh. Last-last pergi kat johnny's, tapi bukan makan steambot, makan set lunch..huhu. Smabil makan sambil borak. Sambil makan sambil pikir nak beli baju apa...haha. 




Chili Flakes

Cili Merah + cuka


Tomyam Soup

Thai tea dan juga ais



Oo..nie makanan yang aku pesan setiap kali datang johnny's. Pineapple fried rice. Sedap!!! 

Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment