Thursday, September 29, 2011

Akhirnya Ke chilis juga

 Aku adalah trauma fobia sebenarnya nak menjejakkan kaki ke chilis. Sebelum nie aku selalu jugak makan di chilis tapi setelah berlakunya satu peristiwa 2 tahun lepas aku mmg x jejakkan kaki di chilis langsung. Tapi hari sabtu hari tue aku kuatkan hati untuk pergi ke chilis untuk lunch sebab aku teringin nak makan chocolate cake. Aku hanya pesan chocolate cake dan ice lemon tea. Mula2 ingat nak minum fruit juice tapi disebabkan fobia aku hanya pesan ice lemon tea. Nampak jer salad lalu terus perut rasa takut...hehe.

Adik punya makanan. Aku hanya makna brocoli dengan mushroom. Gravy tuk mushroom tue sangat sedap!! Daebakla
Yang niela menyebabkan aku kuatkan hati nak makan kat chilis.Kalau x jangan harap aku nk jejak. Tempat lain ada jugak jual tapi x sesedap chilis punya..hehe.
Lepas nie nak g makan kat chilis lagi ke? Mungkin. Tapi untuk makan main course @ appertizer mungkin tidakla. Dessert jer aku berani makan...hehe. Kenapa aku fobia sangat dengan Chilis? Adala sebabnya...huhu

Gaya gedik tengah mencuba cekak ada riben +  tudung. RM5 jer cekak tue, memang berbaloi..huhu
Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment