Tuesday, September 27, 2011

Makan dan makan lagi

Orang cakap nak kahwin nie kena jaga makan, takut berat badan naik mendadak. Tapi aku x bolehla kalau nk jaga makan sebab aku suka makan. Sejak dari sekolah lagi hobi aku makan. Tapi tue waktu sekolahla, metabolisma tinggi makan banyak-banyak pun x gemuk. Tapi sekarang nak makan kena catu boleh buat hidup aku x keruan. X makan nasi waktu malam boleh buat aku mengeletar...hehe. Lagi2 bila tengok mama masak sedap-sedap. Mana boleh tahan beb..hehe. 

Nasib baik ada PB & lactolite..so x payah risau sangat kalau makan waktu malam..hehe. Sorry ek, kalau bab-bab makan nie aku x suka sangat nak kena catu-catu. That is so not me..hehe. 

Mama masak mee sup.. Sangat sedap ok. Makan satu mangkuk.
Ayam masak merah + sambal ikan bilis. Yang nie feveret. Walau dah kenyang mesti makan jugak. Mana boleh tahan, lagi2 mama masak...hehe

Jemput Makan ek..

Ayam 2 ketul +  nasi. Korang rasa aku tambah x nasi tue? Mestilah tambah..hehe. Tp x kisah sebab ada PB + lactolite..huhu
 P/s: Untuk yang berminat nak tahu pasal PB @ lactolite e-mail me at sarahyusof_84@yahoo.com

Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment