Tuesday, September 6, 2011

Kad Kahwin Dah Siap!!


Kad Kahwin dah siap juga akhirnya. Aku dapat kad kahwin nie 3 hari sebelum raya. Mama dengan abah nak kad kahwin siap awal sebab nak bagi kat tetamu masa raya. Sejujur-jujurnya aku kurang berpuas hati dengan kad kahwin aku sebab simple sangat.. Ingat adala kerawang2 rupanya simple jer.. Aish. Tapi yang paling aku x puas hati adalah bila aku buka kad aku tengok peta dengan jemputan salah muka surat. Sepatutnya peta untuk kerumah aku mestilah dicetak bersebelahan dengan jemputan aku, nie terbalik!! Geram gak kat situ, tapi sebab mama dengan abah nak cepat terpaksa jugakla ambik jer.

Dari segi custoner service memang servis kedai nie memang cepat. E-mail hari nie, esok dah dapat tengok artwork cuma masa nak ambik kad nie aku susah sikit nak cari kedainya sebab kedai xde banner! Letakla banner depan kedai tue..


Kad berwarna pink dan hot stamping berwarna silver. Memang pilih warna pink sebab nak samakan dengan tema majlis.


Sampul pun border warna pink.


Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment