Sunday, September 18, 2011

Musim mengemas rumah dan bilik

Bermula dari minggu lepas lagi parents aku dah start cat rumah dan kemas rumah. Ada lagi 4 minggu 5 hari, banyak lagi benda nak kena buat. Mama dengan abah cat rumah warna peach. Mungkin nak masuk sikit dengan tema, xkan nak cat rumah dengan kaler PINK... X sesuai ok.
 
Rumah dalam proses cat
Rumah tengah dicat dengan warna peach.

 Hari nie pulak aku dengan adik aku kena start kosongkan almari-almari yang penuh dengan harta benda kami sejak sekolah rendah. Almari komik x payah cakapla, x tahu nak letak kat mana. Masa nak kemas nie terbersin-bersin aku mengemas sebab banyak sangat habuk. Waktu kemas niela terjumpa majalah2 sejak tahun 2001 dan buku kenangan aku kat sekolah. Nostalgia sungguh..huhu. Nie baru sikit jer. Next week nak kuarkan almari dgn katil, sebelum tue sesi mengecat bilik.

Proses mengemas tengah dijalankan
Banyak betul barang sebenarnya. Yang nak dibuang kena filter dulu.

Almari yang penuh dengan barang-barang dari sekolah menengah.
Almari komik + novel dah kosong. Almari akan dibuang.
Dah x tahu nak letak kat mana dah barang hantaran, letak atas meja tulis adik buat sementara waktu. 2 almari kat belakang tue akan dibuang.
Adik aku yang sedang membaca komik. Orang suruh kemas baca komik jer lebih. Geram pun ada gak. Barang dia yang banyak sebenarnya,


Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment