Tuesday, September 20, 2011

Salah @ betul pilihanku?

Masa mula-mula pakai PB, aku sama gak macam orang lain sangsi dengan keberkesanan PB. Berhabisan duit tapi pulangan x balik modal. Tapi aku kuatkan hati dan bertekad hanya kerana nak badan cantik sebelum kahwin. First time pakai PB satu badan rasa x kena, nak mengamuk pun ada gak. Dahla first time pakai masa bulan puasa...hehe. Lps sehari pakai PB terus timbang berat badan.. Mmgla x turun dik oi kalau sehari pakai dah terus timbang, ingat London Weight Management ke aper lps treatment trs hilang sekilo. Next week dtg balik treatment naik berkilo..hehe. Ok, balik pada PB untuk aku aku x berapa heran sangat kalau berat badan turun sebab aku palaing pentingkan "inci" @ "cm". 

Kenapa aku lebih pentingkan kurangnya "inci" @ "cm" daripada berat, sebabnya mudah shj. Kalau hilang berat inci x kurang apa maksudnya? Maksudnya lemak kat badan kita nie x hilang tapi yang hilang hanyalah air dalam badan. Berat dah kurang berkilo2 tapi perut mengelebeh.. Sangat x cantik. Itu sebabnya inci penting!! Tp aku sangat2 bersyukur bila diperkenalkan dengan PB oleh my Leader. Berat kurang tapi yang paling penting "inci" @ "cm" kurang. 

Before
Waist : 74cm. Hip : 100 Cm

After

Waist : 69.5cm. Hip : 95 cm
Korang rasa salah @ betul pilihan aku untuk pakai PB? Mmgla pilihanku betul & berbaloi2!! huhu

P/s : Email me kalau nk tahu pasal PB @ sarahyusof_84@yahoo.com

Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment