Thursday, November 15, 2012

Wah, dah mula tunjuk taring

Untuk3 bulan aku dah mula kena kerja hari ahad. Minggu lepas aku masuk kerja macam biasa, biasanya hari ahad ada staff lain sekali kat opis tapi malangnya hari ahad tue aku sorang. Bukak pintu opis dan lampu macam biasa pastue masuk bilik lecturer. Student pun masuk sekali. Letak-letak barang sekali orang MRCB datang tanya kat komputer mana yang x boleh pakai, blackout area mana. Aku dengar terus tergamam, pastue cakap kat orang MRCB tue "Encik, sy baru jer sampai, Sayala orang pertama yang bukak kolej dengan bukak lampu. Takde pun blackout dr td." 

Orang MRCB tue cakap mmg ada orang kol tadi. AKu terus keluar bilik lecturer tengok department lain xde orang pun. AKu tanyala kat dia saper yang kol. Dia cakap perempuan nama "AZLINA"!! Pastue dia siap tanya kat sini ada hantu ke? Korang rasa aku jawab apa? Sambil senyum aku jawab "ADA"!! Pas jer orang MRCB tue pergi aku dah mula takut dan mintak student teman aku g mana-mana...hahaha. 

Opis aku tue mmg banyak dah kes berlaku, siap ada opismate main kejar-kejar lagi. Ada yang kena kacau dinding kena ketuk kuat-kuat, ada yang dengar perempuan menangis dalam toilet. 

0 comments:

Post a Comment