Sunday, August 28, 2011

Kudap-kudapan kegemaranku

Setiap kali kalau nak siapkan kerja @ tengok movie @ main internet aku akan sentiasa pastikan mulut mesti kena menguyah..hehe. Kalau xde makanan yang hendak dimakan mesti rasa x best!! Coklat @ biskut @ kek @ buah makanan wajib yang kena ada, tapi sekarang nie aku tengah "addicted" dengan ferrero rendoir & famous amos chocolate chip without nut.. Dapat makan nie x sampai sejam dah habis pastue terus cari makanan lain..hehe. Orang cakap x elok makan sambil buat kerja sbb kita x sedar berapa banyak kita makan tapi aku x risau sebab aku ada PB!! hehe..



Ferrero Rondroir jauh lagi sedap dari ferrero rocher!! Mungkin sebab aku suka dark chocolate..Sedap2. Nak g beli lagila nnt..hehe



Salah satu sebab kenapa aku suka makan Ferrero Rondroir sebab xde kacang!! Dalm tue semuanya coklat!! Sedap!! Memang lemak berkrim!! hehe


Biskut kegemaranku di famous amos.. Chocolate chip no nut. Kenapa no nut? Sebab aku x suka makan kacang..hehe. Makan nie pastue cicah dengan susu sejuk memang kencangla.. Bertambah2 makan..hehe. Mcmmana eh nak buat biskut nie? Crunchy betul. Aku lagi suka beli yang dekat kiosk dari beli yang siap berpek dalam supermarket. Rasa lain sangat2.


Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment