Wednesday, August 10, 2011

Sk II & Vitamin C

Hari tue aku bacala blog Hanis Zalikha... Sekali ada iklan pasal SK II, mengetahui diri sendiri yang senang terpengaruh dengan iklan terusla aku google mencari info samaada bagus ke x Produk SK II nie. Bila dikira-kira balik aku pun perlu menukar set penjagaan muka sebab yang aku pakai sekrang nie x bagi apa-apa kesan aku pun terus membeli produk SK II dan hasilnya sangat memberangsangkan. Kulitt muka nampak radiant walau x pakai makeup!! Sangat suka produk SK II.

Dalam masa yang sama, aku terpaksa makan scott's emulsion dan vitamin c disebabkan keadaan kesihatan yang tidak menentu di bulan puasa + hujan. Aish... Beginila nasib orang yang ada banyak allergic + sinus. Kena makan banyak vitamin untuk pastikan diri sihat.


Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment