Saturday, August 20, 2011

Stress + Depressed


Kadang - kadang kita sebagai manusia memang selalu mengeluh mengenai keadaan sekeliling kita. Aku dah x tahu berapa banyak kali aku mengeluh mengenai keadaan aku sekarang. Bila dah x tahan dengan sesuatu perkara kadang-kadang marah pun x guna. Dah lama aku x menangis sebab tension tapi aku rasa nak menangis jer sekarang sebab dah x tahan. Orang tengok kita senyum + gembira tapi x ramai yang tahu masalah kita. Nak jugak mengadu dekat kawan-kawan tapi bila jumpa diaorang terus aku lupa dengan masalah aku sebab diaorang selalu ceriakan hidup aku. Nak mengadu dengan Mr. F? Mungkin tidak...


Mereka menceriakan duniaku... Nana xde waktu nie kalau x lengkap kerawang S

P/S : mungkin kena g shopping baru boleh hilangkan stress

Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment