Wednesday, August 3, 2011

Stress tahap gaban!!!


LinkAku x tahu kenapa hari nie aku dapat rasakan yang ia akan menjadi hari yang x best untuk diriku. Senang citer semuanya serba xkena. Aku kena handle majlis buka puasa untuk staff kat office. Tarikh dah diberi tapi ramai pulak yang xnak pergi. Harga pun dah cukup murah aku cari tapi masih lagi xnak. Habis tue nak buat apa lagi? Bawak makanan sendiri buka puasa kat dalam office. Xkanla aku nak jaga hati sorang-sorang? Hbs tue hati aku nie saper nak jaga. Last2 aku dah naik fed-up aku diamkan diri jer.

Banyak benda yang buat aku stress sejak akhir-akhir nie. Tapi bila aku renung-renungkan balik mungkin ada orang yang lagi banyak masalah besar yang x boleh diselesaikan daripada masalah aku. Aku rasa aku dah cukup kuat semangat nak harungi masalah kat pejabat tapi nampak gayanya aku dah mula tewas. Mungkin aku kena adakan kempen mogok aku balik. Mendiamkan diri mungkin xkan selesaikan masalah tapi mendiamkan diri juga adalah cara untuk menghindarkan diri dari masalah.



Lots of Love : Maisarah

1 comments:

balkhis said...

sabor kak bese lah tu nk hendle org...
klu akak try handle jadual exam lg best smpai m.c 2 hari...;p
pape pun dugaan tu bulan pose...

Post a Comment