Wednesday, October 24, 2012

Akhirnya 4S!!


Ingat lagi x entri yang ini Kenapa Aku Perlukan Handphone baru ... Akhirnya 4 hari selepas birthday baru aku dapat handphone...huhu. Sebelum tue mesti ada orang tanya mcmmana sambutan besday aku? Candlelight dinner? Suprises? Nan hado...Husband kerja..Isk2. Tp xper, asalkan dapat handphone baru aku dah cukup gembira...

Tp nak cari handphone nie sikit punya seksa... Merata tempat cari banyak yg xde stok. Hari Rabu lepas checkup doktor dgn ambik darah pergila kami mencari handphone. Padahal masa nie aku tengah menahan kesakitan sakit kepala dengan demam. Mula-mula kami cari kat alamanda. Stok ada satu kat Maxis, mula2 ingat nak beli handphone sahaja tanpa kontrak sekali tengok celcom nyer promosi kontrak lagi murah dan berbaloi terus lepaskan handphone tue. Cari lagi sampai satu tahap aku dah x larat terus balik rumah.

Keesokan harinya dengan demam pas balik dari klinik berpakaian selekeh gla klia cari celcom kiosk dan akhirnya ada stok. Terusla rembat x tunggu lagi. Ingat nak ambik warna hitam tapi xde stok so kenala ambik sama warna dengan husband iaitu warna putih. Pas nie x yah dah buat tekateki dengan kawan masa hantar mesej..huhu. 



Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment