Sunday, October 14, 2012

Happy 28th Birthday To me :)

Hari nie hari jadi aku yang ke28 tahun... Oops, lagi 2 tahun akan masuk ke angka 30... Ayoyo takutnya masuk umur 30. Dalam 28 tahun nie banyak cabaran, dugaan, kenangan manis yang berlaku dalam hidup. Mama cerita aku lahir dalam keadaan x cukup bulan dan ada demam kuning. Setiap pagi abah akan bawak aku kena sinaran matahari. Keadaan aku waktu kecik sampaila sekarang masih lagi sama, selalu sakit selalu selsema. Masuk hospital keluar hospital. Nak buat macammana antibodi x kuat..hehe. Banyak benda yang aku nak dan kecapi sebelum aku capai umur 30 tahun.

1)    First Priority aku mestilah nak ada anak...:). Berharap sangat tue xdela, tp kalau ada rezeki       alhamdulillah.

2)    Kerjaya baru? :) hehehe...

3)    Handbag Coach (Madison)

4)    Iphone 5, xpun iphone 4s pun ok gak...hehehe.

5)    Seluar jeans baru...Levis jerla.

6)    Kereta boleh?

7)    Duit berjuta-juta jatuh atas riba.....hehehe

Banyak pulak melalut nak hadiah apa. X kisahla hadiah apa yang penting bagi aku hanyala umur aku panjang, sihat dan sentiasa murah rezeki hendaknya. Sepatutnya hari ni celebrate dengan suami tapi malangnya sejak dr semalam dia kerja dan aku keseorang dirumah. Sambut malam nie tengok masterchef jerla....isk2.

Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment