Monday, October 15, 2012

Pot Luck & Cup cake decoration contest

Gila lama gambar nie dalam draft baru hari nie aku nak update. Dah lupa dah bila jadi event nie. Dulu masa aku pegang jawatan pengerusi kelab staff aku kena anjurkan event tiap2 bulan dan salah satu eventnya ialah pot luck dan cup cake decoration contest. Sekarang dah x pegang jawatan tue dah sbb x capai kpi...hahahha. Makanan x payah tanyala memang terlampau banyak. Terlebih pun ada...hehe. 


Makanan yang tersedia, ada aiskrim, kek batik, cheese kek @ carrot cake, mee goreng dan bihun goreng dan banyak lagila makanan. Nasib baik maknan xde yang terlebih xde yang terkurang. Cuma masa nia aku rasa aku jadi hyperactive sebab banyak sangat makan makanan bergula...huhu. Korang bg aku pilihan antara main course dgn dessert mestilah aku pilih dessert...hakhak. 

Kat bawah nie semua gambar makanan...hehe.






Yang nie pinggan yang aku makan. Sedap menjilat sudu tue kuewteow dgn bihun tue. Pedas dan marveles..hehe.

Pas habis makan bermulala cake decoration contest. Ada lima kumpulan dan setiap kumpulan diberi cupcake dan icing tuk decoration. Diaorang kena hias cupcake mengikut tema masing-masing dan masa yang diberikan adalah 10 minit. TP 10 minit tue kecoh giler... Siap ada yang letik twisties lagi kat cupcake untuk hiasan...hehe. 









Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment