Thursday, October 11, 2012

Kenapa aku perlukan handphone baru

Dah hampir LIMA tahun aku guna handphone nokia express music nie. Masa beli handphone nie nokia express music memang tengah "in", aku beli handphone nie pun sebab nak dengar lagu...hehe. Siap pujuk husband (dulu bf) g warta bangi beli handphone nie. Bayar RM800....hehe. 


Tapi korang tengokla handphone nie selepas lima tahun. Hambik ko, yg ka tepi tue dah tercabut dan langsung x boleh guna. Nak kuatkan sound pun dah x boleh. Tp yang paling sadis adalah dah x boleh tekan baris no 7 sampai 9. Habis tue macammana aku nk sms?!! Aku nie dahla x boleh hidup tanpa sms...hahaha. Kawan aku semua bising aku mesej x balas...Ello, handphone rosak ok. Pastue ada plk yang suruh aku install watsapp.... Eh, handphone murah nie x tahu apa itu watsapp..hehe. Dulu aku x malu nak pakai handphone nie tapi bila dah sadis macam nie jadi malu plk...hehe. Yeala, ipad mampu plk pakai tapi handphone x nak tukar...hehehe.




Bukan aku xnak tukar tapi 2 minggu lepas dah nyaris dah nak tukar handphone tapi disebabkan aku kelaur rumah pukul 8 mlm dan kebetulan hari ahad kedai celcom dah tutup jadi x bolehla beli handphone baru...hahaha. Nmpk sangat alasan...hehehe. Xdela, husband cakap tunggula Iphone 5 masuk baru kita beli, eh..nanti jap bukan beli iphone 5 tapi beli iphone 4S sebab mesti harga 4S dah jatuh...hehe. Boleh? So kenala tunggu sampai iphone 5 masuk, tapi sebenarnya aku dah x larat nk tunggu.... Cepatla iphone 5 masuk oiii!!!!



Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment