Monday, December 17, 2012

Fobia kapalterbang

Nie semua penangan tengok majalh 3 hari sabtu hari tue aku terus teringay pengalaman naik kapal terbang.. Aku memang x suka naik kapal terbang, sebab aku x dapat nak bayangkan diri aku duduk kat atas awan dan x boleh berhenti bila-bila masa kalau aku panik. First time aku naik kapal terbang adalah masa nak balik dari UUM ke kajang... Malas naik bus, naik flight jerla. Cepat dan murah. Pertama kali naik kapalterbang muka x payah cakapla, memang cuak lagi-lagi masa nak naik ke awan. Banyak kali jugakla aku mengucap. Perjalanan ambik masa 45 minit. Sejak hari tue setiap kali balik kajang aku naik kapalterbang. Sampaila hbs belajar dah x naik kapalterbang.

Bila dah lama x naik kapalterbang aku dah x tahu macammana perasaan nak naik kapalterbang sehinggala aku kerja dan kena pergi ke kelantan. X tahu kenapa masa naik flight kali nie perasaan lain macam. Rasa gabra dan pulak mengada nak duduk tepi tingkap. Padan muka ko Maisarah, terus muntah bila pesawat dah ada kat awan...hahaha. Masa niela aku menjerit sebab pesawat tiba-tiba jatuh ke bawah sikit sebab hujan lebat. Dahla aku sorang jer menjerit...hahaha. Terus pramugara tue bagi air dengan kacang suruh tenangkan jiwa...hahaha. Itu last aku naik kapalterbang which is 4 years ago...hehehe. Sekrang nak naik kapalterbang aku rasa aku kena makan ubat penenang bagi aku tido supaya x fobia...hehehe. 

0 comments:

Post a Comment