Friday, December 14, 2012

Sesat Barat

Oops, aku x buat lagi post pasal annual dinner opis akukan. Tengokla kalau rajin aku letakla ek. Untuk pengetahuan korang aku nie bukanla orang yang pandai pasal jalan-jalan kat KL nie. Aku memang Gagal. Aku nie jenis menghafal jalan tengok bangunan, sekali ko tunjuk jalan aku akan hafal bangunan jer. Sebab tuela bila orang nak ajar aku jalan ikut telefon aku mmg x boleh.

Dipendekkan cerita, masa hari annual dinner akukan dari Shah alam nak gla check in kat hotel untuk bersiap. Mula-mula ingat nak konvoi sekali kawan aku bawak keta laju gila smpi aku x terkejar. So terpaksala pakai WAZE iaitu gps versi iphone. Hambik ko pakai waze lagila aku pening sebab waze nie x boleh detect nama hotel yang aku duduk sbb hotel bajet. Pukul 2 kitoarng gerak pkl 4 petang baru sampai!!! 2 jam sesat!!! Bila sesat apa lagi terus sumpah seranah. Nasib baikla petang nak g sime darby convention center x sesat kalau x nangis lagi...

0 comments:

Post a Comment