Wednesday, December 26, 2012

Nail polish remover

Period sebulan sekali masa period niela aku nak melaram pakai nail colour @ kutex. Mula-mula aku nak ambik warna merah tapi mesti nampak ketara sangat jadi ambikla warna pink nie. Dah lama x pakai kutex sekali pakai lain sangat rasanya.. Pasnie xnakla pakai lagi, rasa macam remaja sangat pakai kutex..hahaha.


Dah cukup 5 hari pakai kenala buang, mengagau aku nak pinjam nail polish remover. Aku malas nak beli sebab kalau beli kena beli yang besar. Mintak kawan aku bawak dia asyik lupa jer, x boleh jadi aku terus g guardian beli nail remover. Mahal sangatla kat giant nail remover nie walaupun harganya RM6 lebih. Kat kedai biasa baru RM2. Okla pakai nail remover jenama nie sebab kuku x rasa nipis atau sakit lepas pakai. Cuma nak buang kena tonyoh kuat sikit. 

0 comments:

Post a Comment