Aku bengang betul dengan service maybank nilai nie. Gila lembap nak mampus. Aku datang pukul 12.40, pukul 2.30 x hbs lagi dengan prosedur. Menunggu nombor kena panggil dekat 1 jam!!! Pkl 1.45 baru kena panggil. Macam ko pergi hospital kerajaan jer menunggu. Kaunter bukak 1 jer!!! Manala x lama.
Dahla menunggu sikit punya lama, sekali nombor kena panggil orang kaunter pulak buat muka macam tenuk marah kitaorang sebab salah isi borang. Mr F mulala marah, sekali kena tempek dengan MR. F terus muka ko berubah ek Puan Fazila. Ingatkan semua dah ok bila dah dapat bank draft dan duit sekali cek nama kat bank draft salah. Lagila Mr. F mengamuk, dan aku pun dah mula nak ngamuk tapi disebabkan aku demam aku malas nak layan.
Lesson to be learned : Kena anggap customer x tahu apa2 bila berurusan dengan kita. Kena ingat tue.
0 comments:
Post a Comment