Saturday, February 26, 2011

Bergaduh laki bini, anak jadi mangsa

Tajuk best x? hehe... Aku nak cerita sesuatu yang terjadi di depan mata aku semalam. Tepat pukul 9.05 malam pada 25/2/2011, waktu tue aku baru jer sampai kat stesen komuter kajang (train delay!!). Masa tue tengah ramai orang sbb ada yang nak naik train ekspress ke kelantan. Sampai jer kat stesen aku gla mesin atm sebab nak cek haji dah masuk ke belum, masa tue aku ada nampak sorang lelaki nie tgh bercakap kat phone. Anak perempuan dia dalam umur 2 @ 3 tahun datangla dekat dia, nak tahu x apa dia buat? (cuba korang bayangkan situasi ini : Bila orang tengah jalan kita letak kaki nak bagi orang tue jatuh tersebam.) Laki tue buat macam tue kat anak dia!! Anak dia terangkat dan jatuh kepala dulu!! Aku kat situ dah tergamam. Bini dia terus datang ambik dia dan marah laki dia. Nak tahu laki tue jawab apa? "Nsb baik aku x campak anak nie kat landasan!!" Bergaduh laki bini tue kat situ, laki tue trs campak handphone sampai berkecai. Siap cakap kat orang ramai jangan masuk campur urusan aku. Mengigil2 aku bila tgk keadaan tue. Apa jadi kat anak diaorng? Entahla, aku pun x tahu.

2 comments:

FRSR said...

len kali ko tahan je kaki die biar tsadung.
bodoh punye jantan

Sarah said...

Memang bodoh laki tue. Anak sendiri buat macam tue. X guna betul

Post a Comment