Friday, February 11, 2011

Deria ke-6 Part 2

Ada part-part pulak ek...hehe. Hari tue citer part 1 sekarang kita citer part 2 pulak. Kalau korang perasan kebanyakan hantu yang aku nmpk waktu aku kecik dulu tapi sejak g jumpa bomoh aku dah xleh nmpk apa2 dah cuma perasaan takut yang tiba-tiba tue biasala. Citer pasal bomoh, Masa g jumpa bomoh tue aku g dgn ayah aku, arwah atok dgn kakak aku utk malam pertama. First night g kena mandi bunga ko...hehe. Waktu mandi bunga tue ayah aku dgn kakak akula teman. mandi kat belakang rumah bomoh tue. (aku time tue 6 tahun ek : budak kecik lagi) Rumah bomoh tue mengadap hutan so korang boleh bayangkanla betapa gelapnya tempat tue. Tengah bapak aku mandikan aku, aku tetiba cakap kat ayah aku "Abah, kenapa kakak tue duk atas pokok". Ayah aku pun jawab : "Mana ada", aku pun balas : "Adala abah, tue kat atas tue rambut panjang". Ayah aku apa lagi terus mandikan aku cepat2 pastu terus masuk umah bomoh tue. kakak aku tiem tue dah masuk dalam awal2..hehe. Hari kedua g umah bomoh tue kakak aku dh x ikut sbb dia takut, aku g dgn ayah dan arwah atok aku. Kena pakai gelang macam tangkal ko..haha.

Nanti smabung lagila part 3 sebab aku dah malas nak taip..hehe.

0 comments:

Post a Comment