Sunday, February 6, 2011

Cadbury VS Magnum

Magnum? Mesti korang ingat nombor ekorkan? hehe... Magnum aiskrim yang sedap tuela. Petang tadi dalam pukul 3 dah bosan-bosan baca komik selepas gosok baju semua tiba-tiba teringat duit dalam dompet tinggal RM1, minyak dalam kereta dah kureng so trs tukar baju g isi minyak dan kuar duit. Kalau dah kuar x singgah membeli sesuatu memang x sahla kan. Niat di hati nak beli makanan tuk bawak kat opis, bajet dalam RM20++ jer sekali RM40++...hehe.

Komik-komik yang ada dalam rak. Oh, itu baru first layer ek. Ada second layer..hehe. Yup, saya suka baca komik. Ada masalah?

Aiskrim yang sangat sedap. Vanilla ek aiskrim coklat x suka, luar coklat xper..hehe

Sedapnya. Dah dekat sebulan lebih x makan aiskrim + minum ais disebabkan sinus yang sangat-sangat teruk. Doktor pesan jangan minum ais + kena aircond. Tapi sekali sekala xperkan doktor? Nak makan nie pun terpaksa ambik rhinocort dulu sebab hidung dh rasa lain macam..hehe.

Magnum aiskrim mini. Ada 6 dalam 1 kotak harga RM10 kot.. X ingat.


Dan disudahi dengan cadbury fingers with chocolate drinks. Sodap. Murah jer cadbury fingers tue dalam RM4 jer kalau x silap. Cicah pulak dengan air cokolat memang mengancamla..hehe.

P/s : Start esok nak diet drastik. Xnk makan nasi waktu kerja lagi dah disamping tue boleh simpan duit. U can do it!! Chaiyok!!

0 comments:

Post a Comment