Wednesday, January 30, 2013

Nak beli lain, tapi beli benda lain

Jumaat lepas aku cuti, husband balik kerja rehat sekejap kami terus keluar dalam pukul 12.15 ke Seremban. Plannya adalah untuk beli barang rumah macam milo, stove dan lain-lain. Sampai kat seremban perkara pertama kami buat haruslah singgah di masjid Paroi untuk sembahyang Jumaat. Sementara tunggu sumai sembahnyang, apa lagila yang aku boleh buat selain camwhore..hahaha. Nak beli makanan jauh sangatla pulak nak berjalan. I Is malas. Camwhore jerla aku dalam kereta tue selama 45 minit...hahaha. Nampak orang pandang kereta terus buat-buat main handphone. 

Tengok fazura pakai baju denim terus aku pun pakai..hahaha. What to do, akukan suka ikut idola retis, tapi sekarang nie memang tengah style baju denim ek? Baju nie pun aku dah beli masa first time nak g honeymoon kat cahcecahce. Tengok muka sekarang rasa stress sebab tembam nak mampuih!! Argh... Tapi tetap nak vain sambil pose tanak tunjuk double chin...hahaha. 

Habis jer sembahyang ingat nak terus g affin bank dgn pos laju tapi memang x sempat nak g affin bank. Kad ATM aku rosak wei!! Gaji dah nak masuk next week, kena gakla aku g hari selasa kat salak tinggi. Kalau x macammana nak shopping? U tell me please? 

Habis buat urusan pos laju dengan makan terus kami ke Seremban 2. Nak cari barang rumah, jalan punya jalan sekali ternampak bahagian nie... Kami memang nak beli alatan sukan tapi asyik tertangguh jer. Sekali sampai sini tengok price memang berbaloi dan murah dan banyak dapat free gifts so apalagi kami tangkap jerla. Nak bersenam kat luar jangan harapla, memang malas nak tukar baju pakai kasut naik kereta. Ada alatan sukan kat rumah nie sebenarnya lagi berbaloi. Aku ada cara macammana nak kurus dengan cepat. Nanti aku blogkan k.

Yang macam pin bowling tue sebenarnya air purifier free of charge..hehe. Ogawa massager tue pun free...So korang rasa berbaloi x beli? Mestila berbaloi.. Alatan sukan tue pun xdela sampai riburibu. Gila ke apa nak beli ribu2, aku bukan kaya...hehe. 



Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment