Wednesday, January 16, 2013

Risaunya dengan keadaan sekarang

Kalau korang pernah baca previous post aku sebelum nie mesti korang tahu aku susah nak mengandung sebab aku ada hyperprolactine.Aku pun dah jumpa doktor dan makan ubat bromocoptine. Period aku datang balik macam biasa dan kami beruda pun banyak berusaha diantara hari subur aku. Sepatutnya aku period minggu lepas tapi x period lagi sampai sekarang. Aku xdela nak berharap sangat mengandung sebab aku tengok tanda-tanda yang aku alami sekarang nie sama macam tanda-tanda aku nk period. Aku takut kecewa macam dulu. Habiskan duit berpulu-puluh beli pregnancy test hanya semata-mata ingat diri aku pregant. Kali nie aku x try pun buat test.. Kenapa? Sbb aku takut kecewa. Aku takut xde lagi rezeki. Lagipun doktor aku sendiri pesan untuk buat pregnancy test lepas 2 minggu dari tarikh sepatutnya period. Next week aku nak jumpa doktor lagi, sbb aku dah mula risau. Paranoidkan aku nie? Nak buat macammana, umur dah semakin meningkat jadi diri haruslah jadi paranoid.Kalau orang suruh makan ubat-ubat yang dijual di Facebook semua aku xnk beli.. Taku lagipun doktor x galakkan. Takut ada side effect. Doakan aku ek semua supaya dipermudahkan dapat zuriat. Amin.

Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment