Tuesday, November 20, 2012

Cantiknya

Masa kat Pavilion hari tue sempat gak singgah kat Swarovski. Gilala cantik semua barang kemas kat situ. Tapi aku x beli pun, xde mood nak beli. Meh kita tengok yang mana aku minat. Nanti nak g swarovski nak ambikla satu...hehehe.


Aku suka cincin nie sebab designnya unik dan banyak batu. Harga pun not bad. Tp size tue menjadi masalah pada aku sebab akukan pakai size tujuh. Mana ada size tujuh. Sedih.

Satu lagi yang aku minat gelang tangan bentuk LOVE tue. Lawa giler. Harga pun not bad dalam RM395. Yg ini masih lagi dalam ingaun. Sekali lagi pergi mungkin ambik...hikhik.

MIL ada beli dekat Swarovski so dapatla free giftm speaker @ radio dengan batu swarovski nie. Kitaorang pun tanyala harga satu nie berapa. Rupanya RM750!!! Gila mahal speaker nie.


Lots of Love:
Maisarah

0 comments:

Post a Comment