Thursday, November 8, 2012

Suami Tak Romantik

Kalau korang tengok wedding anniversary ticker aku menunjukkan yang dah setahun 2 minggu aku berkahwin. Candlelight dinner? Hadiah? Suprises? Semua xde...hehe. Nak kata aku x kecewa dia x buat apa-apa tipula, ada jugak kekecewaan. Waktu birthday pun dia kena kerja dan wish aku lambat giler... Tp besday tue nasib baik dia belikan iphone jadi xdela marah sangat.

Memang sejak dari azali lagi aku tahu yang suami aku nie bukan jenis suami yang romatik. Dia nak belai ko setiap masa tue memang nan hadola. Nk kol setiap masa macam suami orang lain tue mmg jgn harapla. Kalau nak dicerita masa kami bercinta jarak jauh dan di kerja dengan bank kesibukan dia x payah nak cakapla. Nak kata aku x makan hati dulu tipula tapi makin lama aku dah biasa. Dulu dia yg akan kol aku pagi dan malam. Aku jarang kol dia sbb aku xnk ganggu masa dia bekerja. Mula-mula tue x dpt terima tp lama-lama ok. Tue belum lagi korang tengok facebook dia, gambar aku sekeping pun xde. Apakan lagi gambar kawen kami.  Aku ada gak tanya kenapa dia cakap malu. Status dia mana ada letak status yang loving2...hehehe. Nak like @ komen status aku apatah lagi... Nasib jer kat status fb tue ada tulis married dengan aku...hehe.

Disebabkan suami yang x romantik jadi setiap kali dia baik atau romantik aku akan jadi pelik... Teramat-amat pelik...hahahaha. Aku akan anggap nak sesuatu atau buat salah kalau dia romantik...hahaha. Boleh x mcm tue? Kalau korang dapat suami yang x romantik tue xpayahla nk beza2kan dia dengan lelaki lain atau paksa dia jadi romantik. Kadang-kadang yg x romantik sangat nie baru seronok sebab kita x tahu bila dia nak buat suprise atau romantik dengan kita. 

Salah satu kejutan... haha. AKu bila tengok profile name suami terus terkejut + gelak kuat...So sweetla u sayang..



P/s : Birthday husband dah dekat... Nk buat suprise


Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment