Wednesday, November 28, 2012

Milo sejuk!! Sedap!!

Setiap kali aku buat milo sejuk mesti x sama macam milo dr van milo. Rasa sakit hati sangat. Buatla macam-macam cara sekalipun mesti x sama. Bila ramai orang tanya mcmmana nak milo sama macam van milo buat milo keluarkan produk baru iaitu milo sejuk!! Tapi x semua supermarket jual milo sejuk. Aku jumpa nie pun kat giant nilai. Beli sebab nak rasa betul ke sama macam milo sejuk van. First time buat hanya letak air sejuk, rasa macam dah sama cuma kurang.. Kali ke 3 buat ikut kata hati maka terjadila milo sejuk van yang aku idam-idamkan. SEDAP!!! Arghh... tengok nie nak buat lagi.



Benda yang wajib ada mestilah milo sejuk. Ada dua packaging, satu 6 sachet RM7++ kot, lagi satu 14 scahet kot. Aku ambik 6 sachet sbb baru nak try minum milo sejuk..

Selain milo, korang perlukan jugak susu segar. Apa jua susu segar. AKu suka minum Goodday.. Sebab rasa lemak berkrim.Tgk gmbr baru sedar tamat tempoh 26.11.2012..hehe. TP jangan risau aku dah minum sblm tarikh tamat tempoh.

Masukkan milo sejuk dalam gelas pastue korang tuang susu. Susu tue terpulangla nak letak banyak atau sikit. Macam aku, aku suka letak sikit jer susu sebab aku suka air milo pekat...

Milo sejuk buatan saya. Nmpk jer macam x semenggah tapi sedap ok. Sehari aku buat nie dua kali!!



Lots of Love : Maisarah

0 comments:

Post a Comment