Tuesday, November 6, 2012

My date with my bff

Date with my bff!! Yea, kalau boleh setiap sebulan sekali aku mesti balik kajang dan jumpa bff aku. Masa g nie diaorang nak celbrate my birthday. Saja jer nak jumpa diarong untuk hilangkan stress dan borak-borak mengumpat pasal family, kawan, kerja dan koliya..hehe. Diaorng jemput kat rumah which i really love, sebelum nie asyik aku jd driver tapi kali nie diaorang ambik. Heaven i tell u. Plan g alamanda sebab ada orang tgh mengidam waffle, makanla waffle tapi aku x ambik waffle aku ambik brownies yang manis dan memuakkan...


Waffle stop di Alamanda. Kualiti waffle kat sini macam dah kurang. Mungkin sebab bangla jaga kot. 


Salah satu menu yang kami pilih. Waffle with aiskrim... Yummy. Tp kureng...
Pas makan waffle still lagi lapar kitaorang pun g makan dekat manhanttan fish market. Orang patut makan main course dulu sebelum dessert nie terbalik pulak. Nie pengalaman pertama aku makna kat sini. Sebelum nie ada jugak keinginan nak makan kat sini tapi entah kenapa x pernah masuk pulak.
Kitaorang ambik seafoood plater sebab boleh kongsi ramai orang. Banyak pilihan makanan ada udang, ikan, mussels, sotong, nasi, fries. Tapi disebabkan dah kenyang makan brownies aku x dapat nak habiskan. Gila besar portion dia. 

sedap x? Aku x tahula nak cakap sedap ke x. Sebab aku dah kenyang so xdela menikmati sangat makanan yang disediakan. 
Baki yang tinggal. Aku awal-awal dah surrender. Gila nak habiskan. Mahu muntah balik.

Habis jer makan terus balik sebab masing-masing ada hal. Tp sebelum tue sempat jugak singgah sekolah dulu untuk mengenang kisah lama. 10 tahun dah berlalu sekolah banyak jugak perubahannnya. Nak masuk dalam tapi takde orang. Kalau x boleh jumpa balik cikgu-cikgu lama.



Inilah driver dan PA saya. Saya jadi bos hari tue...hehehe.

Lots of Love:
Maisarah

0 comments:

Post a Comment