Wednesday, November 7, 2012

Daging oh daging

Daging yang banyak haruslah diagihkan betul x? ataupun dimasak dengan pelbagai cara. Rumah mak aku banyak betul daging, dan aku rasa mak aku setiap hari akan masak daging. Habislah kolestrol mak ayah aku naik makan banyak sangat daging. Disebabkan aku nie anak mithali kenala ambik sikit daging dibawa balik kerumah aku supaya biar aku yang sakit gemuk. Balik jer sepang terus masak makanan tapi ada sedikit sadis dimana aku x sedar yang beras hanya tinggal satu cupak sahaja untuk dimakan...hehehe. 

ikan tenggiri yang dikidnap dari rumah mak aku sebab rumah aku xde bahan mentah..hehe. Xkanla makan sup tulang ajer..

Sup tulang..cuba tengok lelemak yang ada.. Kat mana lelemak tue sekarang? Ada kat badan aku nie ha...hehehe.


Daging yang terlampau banyak dipeti ais rumah kajang. Gila banyak.. 


Kalau makan nasi xde sayur x sah untuk aku sebab aku gila makan sayur. Jadi kita buat sayur sawi goreng jer. X payahla nak bersayur campur sangat. Bosan...huhu

Jempu makan. Bismillah...

0 comments:

Post a Comment